Nová Neurologická klinika – Inovatívna Liečba Ozónom – Ozón Clinic

13/03/2024 by Peter Jozefik

Naša klinika Travel Health Clinic sa nedávno rozšírila o neurologickú ambulanciu s jedinečným zameraním na liečbu ozónom, konkrétne metódu autohemoterapie. Táto inovatívna liečba predstavuje revolučný krok v oblasti neurologie a zdravotnej starostlivosti všeobecne.

VSTÚPTE NA STRÁNKU OZÓN KLINIKA

OBJEDNÁVANIE: 0903 853 853

Autohemoterapia je postup, pri ktorom sa odobratá pacientova krv obohatí medicinálnym ozónom a potom sa vráti do cirkulácie. Výskumy potvrdzujú, že medicinálny ozón má mnoho pozitívnych vedecky zdokumentovaných účinkov, vrátane vplyvu na červené a biele krvinky, reológiu krvi, oxidatívny stres a boj proti vírusom a mikroorganizmom.

Naša neurologická ambulancia so špecializáciou na liečbu ozónom je určená pre rôzne skupiny pacientov:

1. Po závažných úrazoch, operáciách a infekčných ochoreniach: Liečba ozónom pomáha pri rýchlom zotavovaní a obnovení zdravia.
  2. Po mozgových príhodách: Ozónová terapia podporuje regeneráciu mozgu a pomáha zmierniť následky mozgových príhod.
  3. Pri zápalových, vírusových a bakteriálnych ochoreniach: Ozón sa ukázal ako efektívny prostriedok v boji proti infekciám.
  4. Pri liečbe pacientov s pretrvávajúcimi príznakmi po prekonaní ochorenia COVID-19: Ozónová terapia môže prispieť k zmierneniu dlhodobých následkov ochorenia.
  5. Pri chronickom únavovom syndróme a fibromyalgii: Pacienti s týmito stavmi môžu profitovať z pozitívnych účinkov liečby ozónom.

Bolesti v chrbtici s a bez vystreľovania do končatín postihujú 80 % populácie aspoň raz za život. Zaujímavou alternatívou k štandardným liečebným metódam je liečba ozónom. Pri zlyhaní konzervatívnej liečby, ktorá sa v 90 % prípadov osvedčuje, je často štandardom operačný zákrok. Avšak, s narastajúcim množstvom publikácií o nedostatočných výsledkoch chirurgických zákrokov, sa pozornosť presúva na miniinvazívne liečebné metódy.

Miniinvazívne metódy majú minimálne rovnaký klinický efekt, sú vykonávané ambulantne, a pacienti majú podstatne skrátenú dobu rekonvalescencie, čím sa znížia celkové náklady za zdravotnú starostlivosť.

Okrem toho, naša klinika ponúka aj kozmetickú ozónoterapiu, ktorá pomáha pri regenerácii starnúcej pokožky, omladzujúcemu efektu na tvár a dekolt, ako aj v liečbe celulitídy.

S touto novou neurologickou ambulanciou a inovatívnymi liečebnými metódami sme pripravení poskytovať našim pacientom najlepšiu možnú starostlivosť. Veríme, že naša iniciatíva v oblasti liečby ozónom môže otvoriť cestu pre ďalšie inovácie v medicíne.

Motto

Passion for travel medicine comes from passion to travel.

Copyright by BoldThemes 2018. All rights reserved.